Thursday, February 26, 2009

Photo Sabatoger,rock star or silly teenager?

I swear every picture my daughter and her friends take, they are sticking there tongues out and or making the peace sign. EVERY picture, are they being funny, cute, annoying or do they really think they are some kind of Rock Star? When I take a picture of her I always say NO tongue! It's smile one, two, three NO tongue! Damn it Kate...delete okay one, two, three I mean it no tongue! ugh......teenagers!


18 comments:

kks said...

too funny! how old is katelyn?

heidi said...

lolololol!!!!!!!!!!!!

Belle said...

OMG! Like you said..
Parallel universe..

Joyce said...

You gotta love her. She looks cute even being silly. I hope she is feeling better today.

PS Thank you for including me on your daily visits. xoxo

t.t. millers said...

My boys all make faces at me too. They hate to get their picture taken. In fact for the christmas photo I had all three boys pose in front of the fire place. They wouldn't smile at all. So finally I said "one, two, three, VAGINA".
Zack looked shocked, Ahren and Brandon giggled! :)

Frau said...

Tami you are a girl after my own heart I probably would say one,two three Penis! Too funny!

Mom on the Run said...

At least she's not also throwing gang signs with the tongue sticking out. Drives me insane.

preppyplayer said...

I left a comment and it isn't here...weird.
I said, Kately is beautiful EVEN with her tongue out!
Although they will be blackmail pics down the road :)

the Preppy Princess said...

We'll go for rock star!
tp

Somer Love said...

Hmm It may just be her thing I have a ton of friends that still do this! She is so cute either way!

Mrs. K said...

Frau your daughter is beautiful...and mine? IS NOT a teenager...she's only 9. I'm screwed. Aren't I?

Kwana said...

It is so the teenage way. I'm glad to know mine is not the only one. By daughter can't stop doing the peace sign and the thrown hip. And now I can't stop rolling my eyes.

K said...

I think every teenager is convinced they are a rock star!

She is very cute.

Caffeine Court said...

That is the classic teenage post these days!! It seems to be all the rage to stick your tongue out to the side!

A Day That Is Dessert said...

So funny!! Ultimately she is the one who will suffer when those are available for the slide show at her wedding reception...

Have a great weekend! xoxo

pve design said...

omg, my daughter is only 9 and she does this too.
It is one part annoying and one part crazy love!
(the rapper hand thing shows up too in the photos.)
pve

Ina J Offret said...

Your family is loaded with photo sabateurs!!!! :)

Wife in Hong Kong said...

Here in China everyone under the age of about thirty five does the peace sign for every single photo. You can imagine what it's like going through the family album: here I am doing the peace sign at Disneyland and here I am doing the peace sign at Ocean Park, oh and that's me doing the peace sign on the Peak.